Information till säljare

  Du mailar till  bytardag.tenhult@gmail.com för att få ett säljarnummer.

Vi tar ut en administativavgift på 25% av intäkterna. Så säljer du inget kostar det inget. Annars behåller du 75% av försäljningsvärdet. 

Den administrativa avgiften används till Allianskyrkans och Pingstkyrkans i Tenhult barn-och ungdomsarbete.


På lördagen kommer säljarna själva att få sortera och plocka hem sina saker, detta sker på den lördagen då bytardagen infaller, mellan kl.13.00-13.30. 

Om du missar detta eller inte kan komma och sortera samt ta med dina saker vid angivet tidsfönster, så tillfaller pengarna och saker/kläder bytardagen som sedan packas ihop och skickas till behövade i Östeuropa.


På grund av det ökande intresset för bytardagen har vi satt en maxgräns

på 50 säljare, med max 100 artiklar per säljare


Märkning av kläder och prylar: Du skriver ditt säljnummer på en frystejp alternativt maskeringstesp (sitter bäst!), priset, storlek.

Om märkningen försvinner så förbehåller sig bytardagen att själva sälja produkten till det pris bytardagen anser skäligt. 

RÖD prick efter på de sakerna som du vill HA tillbaka.  

SVART eller ingen prick skänks vidare.

  


De sakerna som du inte vill ha tillbaka skickar vi vidare till hjälpverksamhet. 

Vi tar emot Mammakläder, barnkläder upp till stl. 170, barnskor och barnartiklar för försäljning.

 Vi tar endast emot hela, rena och uppmärkta varor vid inlämning.

Packa en storlek i en ikeakasse eller liknande gärna ihopbuntat. 

För att anmäla sig som försäljare eller bara vill ha info skicka ett mail till:  bytardag.tenhult@gmail.com.

Hjärtligt välkomna!!!!!

 

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)