Information till säljare

  Du mailar till  bytardag.tenhult@gmail.com för att få ett säljarnummer.

Vi tar ut en administativavgift på 25% av intäkterna. Så säljer du inget kostar det inget. Annars behåller du 75% av försäljningsvärdet. 

Den administrativa avgiften används till Allianskyrkans och Pingstkyrkans barn-och ungdomsarbete.

Alla säljnummer är bokade inför höstens bytardag!

Inlämning sker på torsdagen 27 september mellan kl.17-19 i Allianskyrkan, Tenhult.  

Sen är själva bytar/loppisdagen på lördagen den 29 september kl.10.00 -12.00

Om du missar eller inte kan hämta dina pengar och saker under utlämningstiden, 

tillfaller pengarna bytardagen och saker/kläder packas och

skickas till behövade barn i östeuropa.

Utlämning av pengar och ev. osålda artiklar sker söndagen

den 30 september mellan kl.12.00 - 13.00.

Om man vet i förväg att man inte kan komma denna tid,

meddelas oss i förväg så vi vet, senast vid inlämningen.

På grund av det ökande intresset för bytardagen har vi satt en maxgräns
på 50 säljare, med max 100 artiklar per säljare

Märkning av kläder och prylar: Du skriver ditt nummer på en frystejp (sitter bäst!), priset, storlek.

RÖD prick efter på de sakerna som du vill HA tillbaka.  SVART eller ingen prick skänks vidare.

  

 

De sakerna som du inte vill ha tillbaka skickar vi vidare till hjälpverksamhet. 

Vi tar emot Mammakläder, barnkläder upp till stl. 170, barnskor och barnartiklar för försäljning.

 Vi tar endast emot hela, rena och uppmärkta varor vid inlämning.

Packa en storlek i en ikeakasse eller liknande gärna ihopbuntat. 

För att anmäla sig som försäljare eller bara vill ha info skicka ett mail till:  bytardag.tenhult@gmail.com.

Hjärtligt välkomna!!!!!

 

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)